Instax mini 70 i Karpathos

Sponsrat inlägg
Som ni kanske kommer ihåg från inlägget I handbagaget så fick min Instax mini 70 följa med även till Karpathos och denna gång var väskan även laddad med extra film i olika varianter. 
 
Vid det här laget har jag hunnit testa flera varianter av film till kameran och kan nu konstatera att de färgade ramarna i regnbågens alla färger är min favorit. Ni kan ju se på bilderna ovan hur vacker färgskiftningen blir när man tar flera bilder i följd.
 
Selfiefunktionen med spegeln i fram är fortfarande min favorit och har hjälpt oss skapa både roliga och fina minnen på dessa resor, det är verkligen något speciellt med att få bilden direkt i handen. Det skadar ju heller inte att bilderna är i perfekt format för plånboken.
 
Det finns som sagt många olika ramar att välja mellan och ovan ser ni ett axplock av de varianter som Fuji tagit fram, förutom dessa finns även naturell vit ram och monocrome. Vilken skulle du helst vilja ha?
 
Har du en Instax mini 70 eller kanske någon av de andra Instaxmodellerna? Om inte, skulle du vilja ha en? 
31 kommentarer publicerat i Grekland
Taggar: Foto, Fuji, Instax mini 70, Karpathos, Resa, Sponsrat, Tips
#1 - - Netti Starby:

Åh vad fint och vilket grymt tips! :-D Kramis

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, det är ju så himla kul med polaroidkameror! Jag har också en Instax mini 70, fast vit :)

Svar: Det är ju det!☺
Kattis

#3 - - Natalia:

Skulle verkligen vilja ha en :D

#4 - - Linda:

Men åh vilken perfekt kamera!!

Svar: Eller hur?😀
Kattis

#5 - - Ida Jansson:

Åh skulle gärna vilja ha en sån 😃

#6 - - Emma:

åh va söt! verkar ju bra! Skulle nog vilja ha en! Går den o fota med under vatten också?

Svar: Nej, tyvärr är den inte vattentät.
Kattis

#7 - - Frida G Svensson:

så jäkla pepp på denna! <3

Svar: :D
Kattis

#8 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Härlig kamera :). Kan tänka mig att den är bra :). Har ingen :)

#9 - - Jessica Högberg:

Vilken rolig, hade varit kul!!

#10 - - åsa i åsele:

Så kul grej :) lite dyr om den nu bara används "på skoj" ;-)

Men visst :) självklart skulle jag icke tacka nej om någon gav mig en sådan :)

Tycker Dina bilder blev helt klart läckra :)

#11 - - Bella:

Åh vad roligt med en sådan kamera!

#12 - - Erika:

Har inte, men skulle gärna vilja ha en. Så fint med sådana foton :)

#13 - - Linnea Kinis:

åh det hade varit häftigt att ha en sån där kamera :)

#14 - - Linnéa:

Jag har en rosa instax, så roligt <3

Mm, mammas rabarberpaj med en massa vaniljsås är det bästa :)

Svar: Härligt!:)
Kattis

#15 - - Annie:

Har inte provat den där ;) vart du nöjd med den/tycker Du att den är bra? :)

Sv: Hih tack :) kul att du blev lite nyfiken! :)<3
Ja eller hur, så är det ofta ;) nu vart det gjort iaf :)

Kramar

#16 - - Linda:

Åhh skulle definitivt vilja ha en i ngn fin pastellfärg!
Svar: Ja det är superduper verkligen med båten;) Åh men tack roligt att du tycker det! Lite strul men det skall nog lösa sig! haha japp det kommer jag ju att göra,hahahaha.
Du kanske har några bra tips, vilka brukar ni flyga med etc, pris på flyg?

#17 - - Biggeros:

Tyvärr har jag ingen instax kamera. Jag gillar regnbågsrammarna🤗

#18 - - elin:

Åh vill också ha en sådan <3

#19 - - Sandra SG:

sv: ja det är så spännande att snart få träffa vårt lilla mirakel i magen! Och att ha en sambo som finns där i alla lägen är en enorm trygghet!

#20 - - NICOLE:

Vilken rolig grej :)

#21 - - MoaKandelin:

Åh så cool :)

#22 - - Days by Johanna:

Det skulle vara kul med en sådan kamera!

tycker din kalender får ändra sig så det passar in med en bloggträff haha

#23 - - Gabriella :

Har en Instax mini 8 som jag älskar såå mycketnn

#24 - - Amanda:

Så kul med en sådan kamera!

#25 - - Asylmamma:

Åh vilken fin kamera😍 Den skulle jag inte tacka nej till...

#26 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

vill LÄTT ha en!! yaaay!

Ja... käkade spenatpizza till cidern. Det var rätt gött faktiskt ;)

#27 - - Sussi:

Vad roligt. En sån kamera vore kul att ha :)

#28 - - H Fransson:

Åh, den hade jag velat prova!! Älskar sånt där!

#29 - - marianne:

De i regnbågens alla färger är fina, men det beror förstås på vad man fotar vilken ram som är finast.....det känns svårt det där.

Jag tycker absolut du ska prova fänkålen, du kommer nog att bli överraskad.

Kram

#30 - - Julia:

Woow

#31 - - ullie:

åhh wow vilken cool . gillar verkligen bilderna skoj o ha en sån