Oplanerade dagar

Den oplanerade gårdagen flöt på så pass bra att jag tänkte köra samma koncept idag med det enda undantaget att idag måste vi storhandla. Igår fanns inga måsten så efter frukost drog vi iväg till ett friluftsområde för att testa hur min rygg och nacke skulle reagera på att jogga. Det gick över förväntan så idag kanske jag vågar mig på lite lätt styrketräning. Efter lunchen ägnade jag mig åt lite serietittande innan vi drog ut till kusten där vi tände en eld, sambo fiskade och jag växlade mellan att fota och läsa. Väl hemma gjorde vi sedan en riktigt god kycklinggryta med plommon och äpple till middag och avslutade kvällen med något avsnitt House of Cards.
 
Hoppas ni har en riktigt bra söndag vad ni än hittar på idag och glöm inte att vara med och gissa i souvenirtävlingen som pågår, om en vecka drar jag en vinnare!
 
#1 - - NICOLE:

Lät riktigt härligt :) Det är underbart att vara ute i naturen

Svar: Verkligen!:D
Kattis

#2 - - Norahsmamma:

Älskar oplanerade dagar!!!

Svar: Jag med!:)
Kattis

#3 - - MALIN:

Vilka fina bilder :) Hoppas du får en bra söndag! Kram

Svar: Tackar och desamma till dig!
Kattis

#4 - - Heléna:

Det låter som en riktigt härlig dag :D Hoppas du får en lika fin söndag och att storhandlingen går bra :D Underbara bilder! Kramar fina Kattis <3

#5 - - Sabina, mamma vid 15 och nu 3 barns mamma!:

Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig söndag! <3

#6 - - Amanda:

Vilken härlig dag <3

#7 - - Netti Starby:

Vilken mysig dag på kusten och härlig bild! :-D Kramis

#8 - - Linda:

Åh vi åt med kycklinggryta, gubben tittar med på HOC, inte jag dock.
Svar: Jamen varför inte liksom!? Det tycker jag vi satsar på. Jag skall hålla utkik på lämplig till Lissabon även nu, lovar att hojta till ifall du gör det ;)

#9 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh så fantastiskt det ser ut :)

#10 - - Cindy:

Så bra det gikk fint å jogge! Ha en fin søndag!

#11 - - JoJo:

ibland är det skönt att ha oplanderade dagar tycker jag :)

#12 - - Natalia:

Skönt att de gick bra :)

#13 - - ISA:

oplanerade dagar kan ju vara så himla härligt ibland ;)

Svar: Verkligen!☺
Kattis

#14 - - znogge:

Oplanerade dagar är väldigt sköna dagar så här blir det en sådan i morgon. Måste vila mig i form inför nästa veckas lägerskola med 36 elever....


Kram och ha en bra dag!

#15 - - Annie:

Men vad kul att du kunnat träna lite iaf ;) Hoppas det kommer flyta på bra så du inte får mer ont .. :)

Förstår ju verkligen Vad du menar .. ;) Har ju varit utan nu i 2 veckor pga denna lång och segdragna förkylning- men hoppas kunna börja med lätt träning i början på veckan .. ;)

Sv: Det låter inte alls nåt vidare .. :/ Hoppas det håller sig i schack något så när .. kan du jobba och så?

Kramar!

#16 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, lät som att du hade en riktigt härlig dag! :)

#17 - - Photo by E M E R E L L A:

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tackar!☺
Kattis

#18 - - Johan:

Åh vad skönt med sådana dagar!
Det har jag också haft nu i helgen, nästan lite för lugnt, har typ inte gjort något alls :P
Men vad har du gjort med ryggen och nacken? Har jag missat något? :O

SV: Ja det var en upplevelse måste jag säga. Har ju aldrig gjort något sådant tidigare, så det var kul, även om det blev en låång dag :)
Bilderna är ju inte mina, men jag kanske kan länka till deras flöden om jag uppmärksammar några bilder :)

Haha nej, det var lite kallt i vattnet faktiskt, men skönt att komma upp var det ;)

Stugan är annars ett riktigt paradis, älskar att vara där. Skulle nog t.o.m. säga att jag hellre är där en fin sommardag än någonstans i södra Europa eller liknande :)

tack!
Det känns bra att studierna är över, men samtidigt lite konstigt. Jag har ju pluggat så länge nu, så studierna har liksom blivit en del av mig, så nu känns det lite tomt...

#19 - - Bella:

Åh vad härligt med en joggingtur! Synd att det fortfarande är så kallt bara, annars är joggingturer på sommaren så härligt.

Svar: Ja lite mer värme i luften hade inte varit fel!☺
Kattis

#20 - - elin:

Härliga bilder , verkar som om du haft en riktigt bra och mysig dag!<3

Svar: Tackar!:)
Kattis

#21 - - Linnéa:

Fin bild :)
Jag heter: linnea_liebig på insta.

Svar: Tackar!:)
Kattis

#22 - - Sarah:

nej sant men det har gåt förut

#23 - - Louise:

Va mysigt :)

sv: Ja köpte ägg idag ändå så ska försöka få i mig de nu :P

#24 - - Louise:

sv igen haha: Eller hur de är nått med den serien förstår verkligen inte varför man inte kan sluta titta! :P

#25 - - Sarah:

aaa men det är inte katsuerings foder så måste vara försiktig

#26 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Låter som du haft en fantastisk helg. Kram på dig! :)

#27 - - Mikaela:

Vilka fina dagar :)

#28 - - åsa i åsele:

Gillar bilderna.

Dagar som är helt oplanerade å då man faktiskt bara kan vara utan känna att man måste de är ju bäst :)
Kanske är det så bäst just för att de dagarna inte kommer allt för ofta ;-)

#29 - - Gabriella :

Så fina bilder!!

Svar: Tackar!:)
Kattis

#30 - - Days by Johanna:

Låter som en härlig dag igår, skönt det gick bra och jobba. hoppas storhandlingen gick bra

#31 - - My:

Härligt med oplanerade dagar och ta allt lite som de kommer :)

#32 - - marianne cargus:

Vilken härlig dag ni hade, och underbart att ryggen höll för lite jogging, man blir lätt rastlös när man inte kan träna som vanligt.
Hoppas ni fick en lika härlig söndag.

Tack, jag är en orolig själ och har brutit upp tidigare...men då har det känts lättare än vad det gör nu, kanske för att barnen inte finns här och jag börjar känna mej lite ensam...
Kram

#33 - - ullie:

jo men ja tror väl ja e me i tävlingen tror ja tycker sånt e kul :)
skönt att ha lite oplanerade dagar du får va rädd om dej bara så det inte gör ont .. kram på dej

Svar: Tack snälla du!☺ yes jag har fått din gissning i tävlingen redan!
Kattis

#34 - - Moa:

Härligt att komma ut i vackra naturen på en joggingtur. Nu blev jag ju nyfiken på vad för serie du tittar på? 😅😍

#35 - - eva linah:

så vackert! <3

#36 - - Henrik Olsson - Föreläsning:

Hoppas att det går bra med styrketräningen också! :)

#37 - - Jessica Högberg:

Oj så fina bilder! Ett måste är ok på 2 dagar;)

Svar: Tackar!☺
Kattis