Ett småkryps liv

Jag hoppas ingen av er missade tävlingen här på bloggen igår? Det går att vara med och gissa fram till 11 juni kl. 12 och självklart får du ta hjälp av Google om du inte redan kan svaret.
 
Allmäntillståndet såhär en tidig måndag efter lite för lite sömn under natten är ändå rätt ok. Efter både kiropraktorbesök och massage i förra veckan så är rörlighet tillbaka och det mesta onda borta från ryggen nu. Har varit på bio i helgen, ätit god mat, kunde träna lite lätt i lördags, njutit av sommartemperaturer och slutligen insett att veckan som börjar idag är sista fulla arbetsveckan innan jag får njuta av Grekland igen. Med andra ord har jag just nu inte så mycket att klaga på förutom den tidiga timmen. Hur är ditt allmäntillstånd dagen till ära?
 
Skriver som Heléna brukar, ser ni spindeln? I vanliga fall är detta djuret jag ser bort ifrån, djuret som ger mig hjärtklappning genom att bara finnas i närheten. I vanliga fall är detta djuret jag avskyr mest, men denna dag på stranden med ljudet från havets vågor i bakgrunden gjorde han sig jäkligt bra på bild av någon anledning, tycker ni inte?
#1 - - marianne cargus:

Du har haft en skön och avkopplande helg....härligt:)
Spindlar är inte mina favoriter, numer klarar jag det ifall att de de på bild.
Ha en fin start på veckan,
Kram

#2 - - åsa i åsele:

På tal om Din spindel på stenen - en vacker bild trots motivet :) - så såg jag igår årets första daggmask... tog dock icke nån bild ;-)

#3 - - Natalia:

Kul med bio, jättefin bild!

#4 - - znogge:

Helt ok men kanske lite seg. Helgen har varit intensiv men ack så trevlig. Fast visst hade det suttit fint med en sovmorgon i dag ;-)

Kram och ha en bra måndag!

#5 - - Linnéa:

Det var en häftig bild det där, inte för att jag har spindelfobi, men håller mig gärna borta från dom. :)

Tack, ska söka vidare efter en campingvagn :)

#6 - - Netti Starby:

Vad skönt att det onda har gått över och bilden blev jättefin! <3 Kramis

#7 - - Moa:

Nu har jag röstat på dig hos johanna dtort lycka till 😍 Jag är inte rädd för spindlar men däremot är jag rädd för tuppar. Kram finis ♥️

#8 - - Matilda Berlin:

Fyyy vad jag hatar spindlar! Men håller med om att dom e rätt så fina på bild =)

#9 - - Jennifer Queen:

Usch för spindlar :O

#10 - - Linda:

Usch, jag får panik av spindlar!! haha

#11 - - Amanda CL:

skönt att det är bättre, tar på krafterna att ha ont :/
kram

Svar: Ja verkligen!😔
Kattis

#12 - - Hanna:

ha en jätte fin måndag fina du !:)

#13 - - NICOLE:

Skönt att ryggen är bättre! Och helgen lät det ju som den hade varit bra =)

#14 - - Days by Johanna:

Låter som du haft en bra helg =)

Mitt allmäntillstånd är med bra, lite slö, men är hemma och vabbar så man blir lite slö av bara det, det är mulet ute så man är inte så sugen på gå ut. Hoppas solen kommer i eftermiddag så vi kan rastas där ute båda två

#15 - - Nina Bergquist:

gah.. hade nog inte klarat av det där!

#16 - - Bella:

Så härligt det låter och skönt att det onda gått över!

http://nouw.com/bellss

#17 - - Norahsmamma:

Måste gensat kolla upp din tävling:) Cool bild!

Svar: Jamen gör det, släng in en gissning!☺
Kattis

#18 - - Ebba:

Kul med tävling! :D

#19 - - Cindy:

Spennende!

#20 - - Carolina Thoor:

Åh tävling får jag inte missa hihi! Och härligt att du mår bra såhär efter helgen. Själv fick jag feber igår, men vågade mig till jobbet iallafall. Idag mår jag inte bättre och blir hemma imorgon :(

Sv; ja, det gör det verkligen. Så himla fint! :D

#21 - - Linda:

Brr ush så äckligt! Du är utmanad i min blogg ;)

#22 - - Linda:

Inte alls avis på att du snart skall åka igen, hehe.
Svar: Tack, ja inget märkvärdigt så, fick Camilla Läckbergs nya bok Häxan. Jippie sen kör vi, kul!

#23 - - Annie:

Vad skönt att ryggen är bättre :)
Trist med för lite sömn, men hoppas du sover bättre inatt .. ;)

Sv: Nä det visste jag inte, men jag hoppar denna gång. Kanske är med nästa gång ;)

Hoppas din kväll är bra :)

Kramar

#24 - - JoJo:

alltså tyvärr kan jag inte säga att bilden är fin för jag är livrädd för spindlar verkligen! :'( haha!

Svar: Haha förstår fullt ut!
Kattis

#25 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Får spana in tävlingen :)
Härligt med massage, skönt att det känns bättre i ryggen.

#26 - - elin:

Sv: åh så roligt att du om inlägget , hoppas du haft en toppen bra dag<3

#27 - - MALIN:

Vilka nostalgi-känslor jag får av rubriken! Kram

#28 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Usch, får också hjärtklappning av spindlar men samtidigt kan jag tycka att dom fyller sin mening i livet. Fin bild!! Kram

#29 - - Louise:

Skönt att du är bättre i ryggen! Kiropraktor besök gör verkligen underverk :D

#30 - - ullie:

ja säger me såhär allt ja vill INTE se den ja avskyyyyr spindlar en jätte spindel va här då vi flyttade in här han sitter fortf i mitt huvud